niedziela, 28 listopada 2010

Pokój z oknem...

Większość z Was zna zapewne ten pokój, a przynajmniej jego część. Sama trafiałam na pojedyncze zdjęcia na niektórych blogach. Uznałam jednak, że zasługuje na pokazanie w całości, głównie ze względu na okna. Są niesamowite. Piękne, no i jest ich aż trzy!! Wiele bym dała za takie wnętrze. Szczęśliwą lokatorką jest jedenastoletnia Carolina, która, jak widać po pokoju, jest powiedziałabym w okresie tzw. "przejściowym". Z jednej strony jeszcze pluszaki małej dziewczynki, z drugiej wielkie łoże nastolatki, lusterka na ścianie, śliczna komoda. Mój faworyt (oczywiście poza oknami) to niebieska, oszklona szafka z książkami. A Wam jak się podoba?






Zdjęcia za Ohdeedoh

3 komentarze:

+li+ pisze...

Podobaj mi się pomysł z połowicznymi okiennicami. Swoją rolę spełniają, a gwiazdy w nocy widać.

cacaovo pisze...

okna rzeczywiscie fantastyczne, chyba nie mialabym nic przeciwko gdyby moja corka gdy bedzie w wieku przejsciowym tez zdecydowala sie na taka aranzacje:)

karolina pisze...

Fantastyczny pokoik! Okna - marzenie, komoda i szafka z książkami super, a kolorowe ptaszki przeurocze:)