piątek, 4 września 2009

Witam i zaczynam

Z założenia blog miał być o spaniu, konkretniej o łóżkach, jeszcze konkretniej - o poscielonych łóżkach. Dziecięcych rzecz jasna. Wszystko dlatego, że gdy zamieniłam dzieciom zwykłe kocyki niemowlęce na posciel trzyczęsciową, okazało się, że nie mam jej w co powlec. Oferta, którą zastałam w naszych sklepach była przeze mnie nie do zaakceptowania. Wybór miałam tylko pomiędzy "misiowymi" poscielami w pastelowych kolorach, a bohaterami popularnych kreskówek, pod przykryciem których, łatwiej się chyba rozbudzić, niż zasnąć. Niestety IKEA, również nie okazała się w tym przypadku pomocna.
Zosia i Franio musieli zatem wrócić do kocyków, lecz nie na długo na szczęscie. Znalazłam bowiem, to czego szukałam (nie u nas oczywiscie). Z wakacji w Barcelonie przywiozłam dzieciakom cztery sliczne komplety poscieli, zakupione w ZARA HOME. Dlaczego u nas jej brak???



Wszystkie posciele i jeszcze więcej do kupienia na ZARA HOME w dziale Kids.

Brak komentarzy: